New York, oktober 2022

17 oktober 2022 - New York City, Verenigde Staten

15 oktober 2022. Vlucht ging uiteindelijk goed (KLM had vlucht geannuleerd en dankzij Marjolien haar inspanningen toch een vlucht later kunnen boeken). In de taxi en appartement zoeken. We hadden een Klien, maar van alle gemakken voorzien appartement.

16 oktober 2022. S'ochtends Time square verkennen en daarna met de trein en metro na onze eerste happening in New York, American Football, The New York Yankees. Een mooie ambiance en 80 duizend toeschouwers, er waren vier in stadion die de sfeer waarderen, maar niets van het spel begrepen.

17 oktober 2022. Met de metro richting zuiden van de stad en daar de brooklinn bridge bekeken. Gelopen na helikopterplatform en vandaar een onbeschrijfelijk mooie helikoptervlucht gemaakt. Geluncht naast de Trump Tower en daarna een wandeling van twee uur gemaakt. China Town en Little Italië. S'avond Hamburger gegeten en iedereen moe bedje in!

18 oktober 2022. Central Park verkent met e-scooters. Ik en kids volgas en Majo rustig cruisen door park. Afgesloten met op Broad Way de Lion King bekeken. Waren hele gave dagen en we zien uit na de volgende trip.