Ellmau 21 februari 2022 eerste ski en snow board dag

21 februari 2022 - Ellmau, Oostenrijk

Vanochtend ontbijt gemaakt. Renske wou graag gekookt ei, niet te hard en ook niet te zacht. Niels en ik een gebakken ei en Majo scrambeld eggs. Koffie, broodjes en daarna richting de piste. Alice en Renske op snow-boardles en de rest lekker skiën. Marjolien wist ook de weg richting de berg te vinden en na wat afdalingen samen met Henk en Niels lunchen. Daarna Henk en Niels lekker skiën en tot mijn grote schrik wou Niels bij Scheffau de zwarte afdaling doen. Alles ging goed en ik was blij dat wij weer veilig terug in Ellmau waren. Met Niels en Majo boven op de berg wat gedronken. Samen met Niels terug geskied naar appartement en Majo met lift terug (dat denken Henk en Niels). Niemand heeft overigens Marjolien herkent op de piste, de corona pauze heeft haar ski angst doen verdwijnen. Ze skiet als een volleerde Duitstalige vrouw. Terug in de hut vermoeiende Renske en Alice aangetroffen. De beide dames hadden een topdag gehad en klaagden over pijn aan de polsen en bips. Op verzoek van Niels Gnocci gegeten en morgen willen de meiden pizza eten. Na het eten met elkaar richting de jaarlijkse ski show, voor mij inmiddels 7 jaar geleden en daar aangekomen geen show. We hadden het kunnen weten, ook hier geen shows door Corona.