Onderweg naar Ellmau 20 februari 2022

20 februari 2022 - Ellmau, Oostenrijk

20 februari 2022

Op zondag vertrokken naar Ellmau, hele relaxte reis richting Ellmau, mijn dochter vroeg slechts drie maal om een plaspauze. Marjolien streamde live de wedstrijd PEC Zwolle-FC Groningen. Bij de grens werd het spannend, Majo werd steeds stiller en de spanning steeg. Niels had namelijk geen negatieve corona test, hetgeen nodig is om Oostenrijk binnen te komen. Gelukkig  geen controle langs de sluiproute en om 15:40 uur rijden we Ellmau binnen. Alles ging zeer voorspoedig, skipassen halen (inclusief corona check) Ski huur en de spullen voor Alice en Renske (Hu, Renske, ja die gaat dit jaar met de Rumpies op ski, ehhh snowboard vakantie)Na passen en aanmeten snowboard schoenen kwamen de dames stoer met board aanlopen. Ben erg benieuwd na hun avonturen morgen. Appartement volgeladen met tassen en etenswaren en eindelijk een biertje. Stampot van Albert gegeten (iedereen kon eigen stampot kiezen) en zelfs spelletjes gedaan, de wintersport is begonnen.