Koh Samui

6 augustus 2022 - Koh Samui, Thailand

6 augustus 2022

Met de Ferry naar Koh Samui, kan ik iedereen die van een rustig boot tripje wil genieten aanraden😂😂. Onze laatste bestemming is een erg mooie Beach resort met uitzicht op zee! Majo en Alice massage en ik voor komende maandag duiken geregeld. Gegeten in dorp twee kilometer verder op, gelukkig we hebben de wandeling erna toe overleefd. Niels is helemaal in zijn nopjes, voetbal is weer begonnen. We hebben Fortuna Ajax via en livestream kunnen luisteren. Morgen Groningen Volendam👍

7 augustus 2022

Met Majo ochtend wandeling gemaakt, na 10 minuten lopen smakte ze vakkundig tegen het asfalt. Hoop geschreeuw en knie bezeerd, eerste schreeuw was overigens “is mijn telefoon stuk”. Gelukkig viel het mee kon Majo de tocht vervolgen. Majo en Alice zijn de hele middag de Thaise economie aan het sponsoren geweest en ik en Niels hadden een middag rust! Bij resort heerlijk gegeten. Vroeg slapen, morgen duiken!

8 augustus 2022

Vroeg ontbijten en naar de pier met Alice. Anderhalf uur terugvaren naar Koh Tao😀😀, daar twee duiken gemaakt. De eerste duik was helemaal niets en tweede was wel oké, we hebben midden in een grote school vissen gedoken, heel gaaf! Majo en Niels een strand dag en terwijl ik schrijf een biertje drinken met uitzicht op zee. Majo heeft Niels tijdens de lunch met de zijn voeten in het zand gezet, met zijn blik zee. Juf Majo heeft Niels de opdracht gegeven deze blik en ervaring in zich  op nemen “mama lukt niet, ik denk gewoon aan de PlayStation😀😀”  tja, dan had Majo ook maar gewoon de Pabo moeten afmaken. S’avonds naar Fishermans Village geweest en daar een beetje leuke markt bezocht, voor de duidelijkheid de leukste ooit. Leuke kraampjes en veel street food! Gegeten aan strand en met taxi terug.

9 augustus 2022

Met Majo anderhalf uur gelopen en er is nieuws, we hebben een nieuwe zebra man. Bij de oversteek van de weg staat een verkeersregelaar die je helpt overste steken en vandaag hebben we er één die dit erg serieus oppakt. Met de taxi naar een ander dorp voor strand bezoek en lunch. Daarna massage en inpakken en naar vliegveld. Het vliegveld op het eiland is schitterend, allemaal eettentjes en je zit buiten te wachten (verschillende plekken waar dat kan). De reis naar Bangkok ging super en daar vier uur wachten en dan naar huis. Vakantie zit erop en we hebben een gave reis gemaakt. Alice wil volgende jaar naar Zuid-Amerika en Majo naar Indonesië. We gaan het zien, maar denk dat Alexia haar zin gaat krijgen😀😀