8: Van Blankenheim (Wald) naar Manderscheid

10 maart 2022 - Gerolstein, Duitsland

10 maart 2022.

Met de auto naar Gerolstein en vervolgens met de bus naar Blankenheim Wald. Vandaar mooie wandeling gemaakt naar Ripsdorf gemaakt en daar ook overnacht in een mega groot appartement voor slechts 38 euro. Meegenomen kippensoep en broodje gegeten.

11 maart 2022

Vandaag in 28 km gelopen naar Gerolstein, wederom schitterende wandeling. De Eiffel is echt prachtig! De hoogtemeters overbruggen gaat steeds beter, volkomen tegen mijn natuur in loop ik heel rustig omhoog en dat maakt het veel gemakkelijker. In Gerolstein de auto gepakt en naar Manderheim gereden en vervolgens om het makkelijk te maken met de taxi terug naar Gerolstein. Daar overnacht in centrum en in de zon een Erdinger gedronken. Pizza en salade gegeten en vervolgens bedje in.

12 maart 2022

Vroeg opgestaan en zo snel ik kan naar Manderscheid. 28 km non stop gelopen. Wederom hele mooie wandeling! Daarna de auto in en en op naar huis. Samen met Marjolien en Niels naar FC Groningen. Verheug mij wederom op de volgende reis!!